​Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge

In aanloop naar Valentijnsdag lanceerde Intertoys vanuit hartje Rotterdam zijn eerste social campagne gericht op volwassenen, de Love Challenge. In een speciale bloemenkas voor de markthal in Rotterdam, ondergaan koppels de ultieme relatietest: samen de nieuwe LEGO Botanical-roos in elkaar zetten. Kunnen de partners op en mét elkaar bouwen en krijgen ze de roos in elkaar?

“Echte liefde verwelkt niet”

Met de Intertoys Love Challenge daagt de speelgoedspecialist koppels uit om hun relatie op het spel te zetten met de enige roos die, net als echte liefde, nooit verwelkt. Deze liefdevolle uitdaging, waarbij de één geblindoekt is en de ander de bouwinstructies geeft, is het middelpunt van de campagne.

De creatieve campagne is ontwikkeld met als doel: het versterken van de merkpositionering ”aanzetten tot spelen”, het profileren van Intertoys als relevant bestemming voor Valentijnsdag en het creëren van awareness rond de LEGO Botanical-serie.

In de Intertoys Love Challenge dagen we koppels uit om te bouwen aan hun relatie. Is deze net zo onverwoestbaar als deze LEGO roos? De Love Challenge markeert een toffe stap voorwaarts in het aanzetten van spelen onder de volwassenen doelgroep. We hopen dat deze creatieve uiting van liefde en samenwerking mensen inspireert’.

– Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys.

image

Delen op:

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Je wordt doorgestuurd naar het volledige artikel