SkyShowtime komt met ‘standaard met reclame’ aan abonnement

SkyShowtime heeft de introductie van een nieuw abonnement aangekondigd. Vanaf 23 april kunnen abonnees kiezen voor het nieuwe abonnement ‘Standaard met reclame’. Een abonnement dat aan zal worden geboden naast het bestaande abonnement, dat voortaan Standaard plus zal heten. Met dit nieuwe en goedkopere abonnement krijgen kijkers advertenties te zien, terwijl Standaard plus reclamevrij blijft. Hiermee is SkyShowtime de eerste grote streamingdienst die in alle markten een abonnement met advertenties lanceert.

Standaard met reclame

Standaard met reclame biedt klanten een nog betaalbaardere entertainmentoptie voor het hele gezin en omvat dezelfde blockbusters, nieuwe en exclusieve series en lokale originele programma’s van SkyShowtime.

Het nieuwe Standaard met reclame-abonnement wordt geïntroduceerd in alle 20+ markten van SkyShowtime, waaronder Albanië, Andorra, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Denemarken, Finland, Hongarije, Kosovo, Kroatië, Montenegro, Nederland, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.

De SkyShowtime-abonnementen Standaard met reclame (€ 5,99 per maand) en Standaard plus (€ 8,99 per maand) zijn vanaf 23 april beschikbaar voor klanten via de SkyShowtime-app voor Apple iOS, tvOS, Android-apparaten, Android TV, Google Chromecast, LG TV, Samsung en via de website.

Bij SkyShowtime is het altijd onze missie geweest om geweldig entertainment te bieden voor een geweldige prijs. We blijven investeren in het aanbieden van de beste Hollywood-titels en meeslepende lokale content in onze markten. Met de lancering van ons nieuwe abonnement met advertenties biedt SkyShowtime klanten een nog betaalbaardere entertainmentoptie voor het hele gezin, waarmee het een van de meest voordelige diensten op de markt blijft. Ons Standaard met reclame-abonnement biedt hetzelfde blockbusterentertainment als ons Standaard plus abonnement voor een aantrekkelijke prijs. We kijken ernaar uit om consumenten in al onze markten meer keuze en geweldige prijzen te bieden.

– SkyShowtime-CEO Monty Sarhan.

image

Delen op:

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Je wordt doorgestuurd naar het volledige artikel